Post ontvangen via MijnOverheid

11 april 2018
banner berichtenbox

Vanaf 1 mei kunt u van de gemeente Leusden een bericht ontvangen in uw persoonlijke Berichtenbox van MijnOverheid als u uw paspoort of ID moet verlengen.

Digitaal post ontvangen kunt u regelen via www.mijnoverheid.nl. U logt in met uw DigiD en zet bij “instellingen” het vinkje voor gemeenten aan. Deze instelling kunt u altijd weer wijzigen.

Nieuw bericht ontvangen
Het is belangrijk dat u een e-mailadres opgeeft in MijnOverheid.  U krijgt een e-mail, zodra er een nieuw bericht voor u klaarstaat.
Later dit jaar krijgt u via MijnOverheid ook bericht over de status van eventuele vergunningaanvragen.
Zie ook de video op YouTube.  

Contact met de gemeente

Bezoek Burgerzaken op afspraak :
Maandag t/m woensdag en vrijdag: 13.00–16:30 uur
Donderdag: 17.00 - 20.00 uur

Afspraak maken

Bezoek Burgerzaken zonder afspraak :
Maandag t/m woensdag en vrijdag: 09.00-12.00 uur
Donderdag: 12.00–16.30 uur

 

14 033
vanuit het buitenland (+31) (0)33 496 16 11
WhatsApp
06 - 12 18 01 17 (Beantwoording op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur)
't Erf 1, 3831 NA Leusden
Vandaag: geopend van 08:30 uur tot 13:00
Morgen: gesloten