Dienstverlening Burgerzaken tot 2 maart 2021
Door de strenge lockdown is er bij de afdeling Burgerzaken een minimale bezetting aanwezig op het Huis van Leusden. Tot 2 maart 2021 is er 1 balie geopend. Zaken die met spoed moeten worden aangevraagd of geregeld, krijgen voorrang:
- Geboorte/erkenning
- Overlijden
- Immigratie
- Hervestiging
- Emigratie
- Verklaring omtrent het gedrag
U kunt voor niet-spoedeisende aanvragen een afspraak maken via de website, maar wij vragen u, als dat kan, uw afspraak uit te stellen tot na 2 maart 2021. Heeft u een spoedaanvraag en kunt u op korte termijn geen afspraak inplannen via de website? Bel dan naar 14033 en vraag naar Burgerzaken.
Wat u moet weten
- Staat het onderwerp waarvoor u langs wil komen er niet tussen? Neem dan contact op met 14 033
- Wilt u een afspraak maken voor meerdere personen? Dat kan. U maakt de afspraak op uw naam en geboortedatum. U voegt naast het product waar u voor komt ook de producten toe waar de andere personen voor komen.
- Ook kunt u één afspraak maken voor het aanvragen van meerdere producten zoals een ID, rijbewijs en uittreksel. U kiest dan meerdere producten
- Het maken van uw afspraak is gelukt als u een bevestiging ontvangt op het door u opgegeven mailadres.
- Wanneer u langskomt voor uw afspraak, kunt u zich aanmelden via de zuil in de hal van het gemeentehuis.
Ophalen rijbewijs, paspoort, en identiteitskaart
- U kunt uw rijbewijs, paspoort, of identiteitskaart na 5 werkdagen ophalen bij de balie burgerzaken, op de 5e werkdag na 10:30 uur.
- Dit kan alleen op afspraak van maandag tot en met vrijdag van 9.00-16.30 uur. Maak hiervoor een afspraak.
- Wanneer u langskomt voor het ophalen, kunt u zich melden bij de receptioniste in de hal van het Huis van Leusden. Daar kunt u een volgnummer uit de printer pakken na het aanmelden.