Klacht

Heeft u een klacht over de openbare ruimte, maak hier dan apart een melding van. Als u een klacht heeft over een bestuurder of ambtenaar van de gemeente Leusden, die zich tegenover u niet correct heeft gedragen, gebruik dan deze pagina om die klacht in te dienen. Uw klacht komt terecht bij de klachtencoördinator. Als u liever tot een oplossing komt voordat u een klacht indient, neem dan contact op met de klachtencoördinator via 14 033. Anonieme klachten nemen we niet in behandeling.
Klacht indienen

Let op Als er iets niet werkt of kapot is in de openbare ruimte, dan kunt u een melding openbare ruimte doen. 

Klacht schriftelijk indienen

Dien uw klacht schriftelijk in bij: 

Gemeente Leusden
College van burgemeester en wethouders
Postbus 150
3830 AD Leusden


In uw brief moet staan:

  • uw naam, adres en telefoonnummer
  • de datum waarop u de klacht indient
  • een omschrijving van het gedrag waarover u klaagt
  • uw handtekening

Procedure

Klacht niet in behandeling

Uw klacht wordt niet in behandeling genomen als:

Meer informatie

Contact met de gemeente

Bezoek Burgerzaken op afspraak :
Maandag t/m woensdag en vrijdag: 13.00–16:30 uur
Donderdag: 17.00 - 20.00 uur

 

 

Afspraak maken

Bezoek Burgerzaken zonder afspraak :
Maandag t/m woensdag en vrijdag: 09.00-12.00 uur
Donderdag: 12.00–16.30 uur

 

 

 

14 033
vanuit het buitenland (+31) (0)33 496 16 11
WhatsApp
06 - 12 18 01 17 (Beantwoording op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur)
't Erf 1, 3831 NA Leusden
Vandaag: geopend van 09:00 uur tot 16:30
Morgen: geopend van 09:00 uur tot 16:30